«Θεσσαλονίκη: Ομοφυλόφιλος Τουρισμός & Επιχειρηματικότητα»

Οι γκέι θα μας σώσουν; Φαίνεται πως και αυτοί, αφού σε ημερίδα στη Θεσσαλονίκη, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο με Θέμα: «Θεσσαλονίκη: Ομοφυλόφιλος Τουρισμός & Επιχειρηματικότητα», τονίσθηκε πως με «άνοιγμα» προς τη διεθνή gay κοινότητα θα αυξηθούν κατά πολύ οι τουρίστες στη συμπρωτεύουσα, καθώς η ομοφυλοφιλική κοινότητα είναι ένα target group το οποίο έχει μεσαία και υψηλά εισοδήματα, ταξιδεύει πολύ και ξοδεύει αρκετά χρήματα. Στην ημερίδα που έγινε στο πλαίσιο της κλαδικής έκθεσης «Philoxenia», με σκοπό την ενημέρωση των επιχειρηματιών της Θεσσαλονίκης για την παγκόσμια αγορά ομοφυλόφιλου τουρισμού και τους τρόπους με τους οποίους προσεγγίζεται, με στόχο τη διεύρυνση της πελατειακής τους βάσης, παρουσιάστηκε διεθνής έρευνα της «International Gay & Lesbian, Tourist Association» (IGLTA) – η οποία διαθέτει παραρτήματα σε 85 χώρες – που διενεργήθηκε το τετράμηνο της υψηλής περιόδου του 2011 (Μάιος – Αύγουστος). Σύμφωνα με αυτή οι “gay” τουρίστες ξοδεύουν κατά μέσο όρο, ανά άτομο, στην υψηλή σεζόν περισσότερα χρήματα (2300 δολάρια), έναντι των “strait” τουριστών (1500 δολάρια), ενώ πάνω από το 30% της LGBT κοινοτήτων προγραμματίζει διακοπές μια φορά το χρόνο και είναι εξαιρετικά «πιστό» στους τουριστικούς του προορισμούς. Παράλληλα σύμφωνα με άλλη μελέτη του Community Marketing Independence (CMI), οι ομοφυλόφιλοι τουρίστες στις ΗΠΑ αποτελούν το 5-10% της συνολικής τουριστικής αγοράς και η δυναμική της υπολογίζεται σε 65 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στην ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία «homo evolution», ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Αυτή η στροφή προς την παγκόσμια γκέι κοινότητα έχει ξεκινήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου, όταν προσκαλέσαμε δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από τις γκέι κοινότητες της Γερμανίας και μας δόθηκε η ευκαιρία να βάλουμε τα πράγματα σε μια άλλη στρατηγική. Η Θεσσαλονίκη θέλει να είναι μια ανοιχτή πόλη σε όλους τους επισκέπτες της, χωρίς διακρίσεις και φιλική το ίδιο προς όλους».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, σημείωσε: «Πρόκειται για ένα αξιόλογο πελατολόγιο μιας καλής οικονομικής επιφάνειας με σοβαρή οργάνωση, που θέλει να περάσει καλά. Δεν μας ενδιαφέρει ο σεξιστικός τουρισμός, μας ενδιαφέρουν όλοι οι πελάτες που έχουν καλές καταναλωτικές συνήθειες», ενώ σχολίασε πως, η «κρίση του κλάδου δημιουργεί πρόσθετα κίνητρα να ασχοληθούν οι επαγγελματίες με τη συγκεκριμένη κατηγορία τουριστών.
Τέλος ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing Θεσσαλονίκης, Νίκος Σαπουντζής, ανέφερε: «Το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουμε σε σειρά δράσεων που θα προσελκύσουν gay από όλο τον κόσμο. Η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να γίνει Μύκονος, μπορεί όμως προσελκύσει gay επισκέπτες με τη διοργάνωση συνεδρίων και ημερίδων».
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης μοιράστηκε «GAY MAP» της Θεσσαλονίκης – όπου στο εξώφυλλό του εικονίζεται ένας αρχαίος κούρος με… εσώρουχο- με σημειωμένα όλα τα σημεία όπου συχνάζουν οι gay!!!

ΤΑΝΙΑ ΜΥΛΩΝΑ
http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=51813

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *