Μάθετε τα προφίλ των πελατών σας από το facebook

Καθώς τα social media παίζουν όλο και σημαντικότερο ρόλο, εξελισσόμενα σε αναπόσπαστο κομμάτι της πραγματικής ζωής, τα προφίλ των χρηστών γίνονται πραγματικοί «θησαυροί» πληροφοριών για τους κατόχους τους: μία δημοσίευση ενός τραγουδιού ή άρθρου, για παράδειγμα, μπορεί να μη σημαίνει πολλά από μόνη της, αλλά σε συνδυασμό με πολλές άλλες επιτρέπει την εξαγωγή συμπερασμάτων και στοιχείων σχετικά με το πώς ο χρήστης χρησιμοποιεί ένα κοινωνικό δίκτυο και το είδος της διασύνδεσής του με τους «φίλους» του.

Η εταιρεία Wolfram Research, που αποτελεί μέρος της ομάδα πίσω από τον δημοφιλή «φωνητικό βοηθό» της Apple, Siri, δημιούργησε ένα εργαλείο (βασιζόμενο στη μηχανή «computational knowledge», Wolfram Alpha) το οποίο κάνει ακριβώς αυτό: αναλύει δεδομένα και καταρτίζει μία λεπτομερή αναφορά. Πρόκειται για μία εφαρμογή η οποία πρέπει να αποκτήσει πρόσβαση στο λογαριασμό του χρήστη στο Facebook σαν μία κλασική, «συμβατική» εφαρμογή. Αυτό που κάνει το «Facebook Report», όταν του δοθεί η εντολή «Analyze My Facebook Data» είναι να δώσει στον χρήστη μία αναφορά, πλήρη με γραφήματα και στατιστικές, σχετικά με τη «ζωή» του στο Facebook: στατιστικά στοιχεία για τους φίλους (εύρος ηλικιών, θρησκευτικές πεποιθήσεις, σχέσεις κ.α), πληροφορίες σχετικά με τις δημοφιλέστερες δημοσιεύσεις, εκτιμήσεις σχετικά με το κάθε πότε ο χρήστης χρησιμοποιεί το Facebook κ.α.

Την εφαρμογή μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.wolframalpha.com/input/?i=facebook+report

Όπως γράφει ο ίδιος ο Στίβεν Βόλφραμ, Βρετανός επιστήμονας, ιδρυτής της εταιρείας και δημιουργός της ευρέως χρησιμοποιούμενης στον ακαδημαϊκό και επιστημονικό χώρο εφαρμογής Mathematica και της μηχανής Wolfram Alpha, «φυσικά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν επιδίδονται στο είδος της συλλογής πληροφοριών που κάνω εγώ εδώ και δεκαετίες. Αλλά σήμερα πολλοί διαθέτουν μία εξαιρετικά πλούσια πηγή δεδομένων για τους εαυτούς τους: τα ιστορικά τους στο Facebook».

Το Wolfram Alpha, το οποίο κυκλοφόρησε το 2009, αποτελεί ένα «answer engine», με σκοπό την εξαγωγή πληροφοριών και ένα εύχρηστο interface. Η μηχανή βασίζεται στην ανάλυση γλώσσας και ένα μεγάλο εύρος αλγορίθμων για να δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα. Πρόκειται για μία από τις μηχανές που «συμμετέχουν» (πέρα από το Siri) και στη μηχανή αναζήτησης της Microsoft Bing, καθώς και το Google και το Yelp!

πηγή: naftemporiki.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *