Κάταγμα, μώλωπες και γάγγραινα από αλόγιστη χρήση Viagra

viagraΣε χειρουργική επέμβαση αναγκάστηκε να υποβληθεί ένας αγρότης από την Κολομβία, μετά από κάταγμα πέους το οποίο υπέστη μετά από λήψη υπερβολικής ποσότητας χαπιών viagra.

Όπως ο ίδιος ο Gentil Ramírez Polanía, συνταξιούχος σύμβουλος τοπικής κοινότητας περιγράφει στην εφημερίδα La Nacion, πήρε «κάποιο αριθμό» από τα συγκεκριμένα χάπια, προκειμένου να ανταποκριθεί σε ερωτική συνεύρεση που είχε… προγραμματίσει. Ωστόσο, το αποτέλεσμα που είχε, όχι μόνο στο ποθούμενο αποτέλεσμα δεν τον οδήγησε αλλά και με σοβαρότατες κακώσεις, τόσο στην επίμαχη περιοχή όσο και στα γεννητικά του όργανα.

Λίγο μετά την λήψη των viagra στην οποία προχώρησε χωρίς κάποια ιατρική οδηγία, άρχισε να νιώθει έντονους πόνους οι οποίοι ωστόσο επέμεναν για μέρες, κάτι που τον ανάγκασε να καταφύγει στον ιατρό του ο οποίος τον παρέπεμψε κατεπειγόντως στο νοσοκομείο, καθώς διαπίστωσε πως το γεννητικό του όργανο είχε υποστεί κάταγμα, εκ του οποίου προκλήθηκε φλεγμονή ενώ είχαν ξεκινήσει και πρώτα συμπτώματα γάγγραινας!

Όπως δήλωσαν ιατροί του νοσοκομείου Neiva στο οποίο έγινε η χειρουργική επέμβαση, η κατάσταση ήταν πραγματικά «ένα βήμα πριν τον ακρωτηριασμό», καθώς η γάγγραινα έθετε σε άμεσο κίνδυνο την ίδια τη ζωή του ασθενούς.

Όταν ο Polania ερωτήθηκε για το πώς προμηθεύτηκε τα viagra, ανέφερε ότι τα αγόρασε από το παραεμπόριο, αντί 2.500 πέσος. (1 ευρώ!)

Με την ευκαιρία αυτή, η ιατρική κοινότητα της Κολομβίας για μια ακόμη φορά επισήμανε την επικινδυνότητα των Viagra και κάθε είδους αναλόγου σκευάσματος όταν δεν χορηγείται μετά από ιατρική υπόδειξη, καθώς όλο και πληθαίνουν ανάλογα περιστατικά τα οποία θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές όσων τα παίρνουν με δική τους πρωτοβουλία.

 

Επιμέλεια: Παύλος Κιρκασίδης

http://www.zougla.gr/ko

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.